Tuesday, September 4, 2012

Peringatan !


Malam ni sakit dada datang semula... Lama dah tak kena cam nie. Aduh susah nak buat kerja. 2 proposal kena siapkan. Tapi ini semua dugaan atau tanda-tanda awal yang kamu nie Wahai Najib dah di makan usia tak sehebat dulu.

Setelah umur aku mencecah 30an... heheheh muda gi kan? Banyak dugaan Allah mula di rasa. Yang paling hebat kena syak sakit jantung! tapi ingat result negatif ya. Pas tu kolestrol pulak walaupun border line 5.2 untuk dewasa tapi aku punya paling Max 5.8 kalau tak makan ubat. Kalau makan ubat 10gm turun 5.0 kalau 20gm turun lagi hebat 3.8. Sekarang 5.3 sikit jer lagi itu pun tak makan ubat. Harap dapat turun lagi.

lepas tu penyakit lain lak... tengkuk sakit sebab selalu guna laptop. Aduh... reason sebab antara tulang belakang dan saraf di tengkuk tersepit sebab sakit. Bila sakit macam-macam leh rasa, lenguh tangan, sakit tangan, sakit dada huhu... Sekerang kena buat fisoterapi pulak. Setiap minggu.

Malam ni dada sakit balik. Aduh... tak tahu kenapa tapi rasanya aku minum teh... earl grey kot malam-malam. Tahlah.

Tapi tak apa aku berasa syukur sekurang-kurangnya aku merasakan nikmat Allah. Kesakitan Allah, Peringatan Allah. Kanzz





Oklah dah nak kena tido nie. Esok banyak kerja, 2 proposal 1 budget kena siapkan. Malam Open house rumah Hmmm... menarik kanzzz...

No comments:

Post a Comment